است نفروپاتی IgA با مرحله بیماری 3 کلیه کردنی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است نفروپاتی IgA با مرحله بیماری 3 کلیه کردنی

نفروپاتی IgA است مقدار زیادی از واریز IgA در سلول های mesangial گلومرولی مشخص، و مرحله 3 یک مرحله حیاتی برای بیمار است. پس چه نفروپاتی IgA با مرحله 3 بیماری کلیه چیست؟ آیا قابل برگشت؟
مرحله 3 یعنی چه بیمار نفروپاتی IgA؟
به عنوان یکی گلومرولونفریت اولیه مشترک، بیماران نفروپاتی IgA معمولا هماچوری مکرر ناخالص یا هماچوری میکروسکوپی، پروتئینوری، فشار خون بالا، و غیره علاوه بر غلظت IgA، C3، IgG و IgM نیز ممکن است در کلیه بیماران یافت می شود است. با توجه به تغییرات پاتولوژیک، نفروپاتی IgA به پنج مرحله تقسیم شده است.
کلاس من: ضخامت مزانژال حداقل با یا بدون تکثیر سلولی
کلاس دوم: فاصله کانونی اسکلروز سگمنتال گلومرولی بدون تکثیر سلولی فعال
کلاس سوم: گلومرولونفریت پرولیفراتیو کانونی با هلال کوچک
کلاس IV: شدید تکثیر منتشر مزانژال و هلال <45٪
کلاس V: شدیدتر از کلاس چهارم و هلال> 45٪
از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم مطمئن شوید مرحله 3 نفروپاتی IgA است که هنوز هم در مراحل اولیه است، بنابراین بیماران معمولا بیش از حد بسیاری از علائم یا مشکلات را ندارد. از آنجا که تنها بخشی از سلول های کلیه فیلتر تحت تاثیر قرار، این مرحله از نفروپاتی IgA است هنوز هم برگشت.
چگونه به معکوس نفروپاتی IgA با مرحله 3 بیماری کلیه؟
کلید را به معکوس مرحله 3 نفروپاتی IgA است به حذف کمپلکسهای ایمنی مانند IgA و IgG و تغذیه کلیه های آسیب دیده. از این نقطه، ما دوست داریم که از درمان های زیر نشان می دهد.
- روش های خون پاک کردن: برخی از داروهای گیاهی دارند اثرات ترکیب، تقسیم و حل کمپلکسهای ایمنی از بدن است. تا زمانی که این عوامل بیماری زا از بدن برداشته شود، صدمه به کلیه ها می تواند متوقف شود که می تواند یک محیط خوب برای بازیابی کلیه ارائه.
- آسیب کلیوی معکوس: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان است که می تواند مواد مغذی و اکسیژن به اندازه کافی برای سلول های ذاتی کلیه را فراهم کند و بی درنگ سیستم خود شفا کلیه ها می باشد.
اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA و مرحله 3 بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: